Ana sayfa › Forumlar › Proton Club Duyuru › Proton’dan Haberler › Proton Yeni Logosunu Duyurdu
Etiket: Li Chunrong, new logo proton, proton, yeni logo
- Bu konu 0 yanıt içerir, 1 izleyen vardır ve en son 11 ay 2 hafta önce
protonclubtr tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
01/05/2020: 01:51 #242
protonclubtr
Anahtar yöneticiProton bugün, yeni bir logo ve sloganın ortaya çıkmasını sağlayan küresel ve modern bir otomotiv markası olmak için gelişen bir stratejinin bir parçası olarak yenilenmiş kurumsal kimliğini başlattı.
Bir önceki logoya kıyasla , yenisi dış “kalkanı” tamamen düşürüyor, sadece yeniden tasarlanan bir kaplan kafasını çevreleyen dairesel bir amblem daha öncekinden daha cesur görünüyor. Proton’un şimdi “kafasız” dediği kaplan başı, derinlik hissi vermek için farklı seviyelerde gölgelendirmeye sahip ve daireye sol taraftan giriyor.
Logo ile birlikte ilerlemek için Proton, ulusal otomobil üreticisinin “markanın, başarılı bir hayata ilham veren insan bağlantılarını yapmak için teknoloji ve mobilite kullanma arzusunu da kapsadığı” yeni bir sloganı “İlham Bağlantıları” duyurdu.
“Bizim için markalaşma logomuzun, sloganımızın veya renklerimizin ötesine geçiyor. Bu, şirketimizin neyi temsil ettiği ve neyi bildiği ile ilgilidir; şirketimizin tüketicilerimize olan bağlılığıdır, ”dedi Proton Holdings CEO’su Li Chunrong.
“Bu yüzden 2017 yılında yolculuğumuza başladığımızda yeni markamızı başlatmak için acele etmedik, bunun yerine enerjimizi müşteri sorunlarını çözmeye, daha iyi bir ürün yapmaya, bayi ağımızı yükseltmeye ve müşterilerin güvenini geri kazanmaya odakladık. Bu bizim taahhüdümüz ve markamız ”dedi.
Bu slogan üç temel değerden kaynaklanmaktadır: yenilikçi teknoloji, güvenilirlik ve uluslararası. Birincisi, otomobil üreticisinin küresel Ar-Ge ve Geely’nin iNTEC platformlarını içeren mevcut en yenilikçi teknolojilerle ürün geliştirme taahhüdünü belirten kendi kendini açıklayıcı.
Güvenilirlik durumunda, satış sonrası hizmetlerin yanı sıra ürünleri de kapsar. İkincisi, şu anda Malezya’daki 102 3S / 4S merkezlerinde bulunan bayi ağını iyileştirme çabalarının yanı sıra yüksek hizmet standartlarına bağlı kalarak örneklenmektedir. Son olarak, uluslararası markanın ASEAN bölgesindeki en büyük üç otomotiv üreticisinden biri olma arzusunu ifade ediyor.
“Modern otomotiv endüstrisi, günümüzdeki diğer birçok endüstri gibi, küresel ve uluslararası bir zihniyet benimsemelidir. Küresel ortaklıklar. Global tedarik zinciri. Global standartlar. Global yetenek ”diye yorum yaptı Proton Holdings başkanı Datuk Seri Syed Faisal Albar.
“Yarının Proton’u bu olacak ve evrimimizden gurur duyuyoruz çünkü yolculuğu bir sonraki seviyeye taşıyoruz. Proton, Malezya’nın ihtiyaçlarını karşılayan, hata yapmayan en iyi arabaları yapmaya devam edecek, ancak bunu küresel olarak rekabetçi bir şirket olarak yapacağız ”dedi.
Tüm söylenen ve yapılanlar ile Li, lansmanın ardından bir basın toplantısında X70 SUV’nin yerel olarak monte edilmiş (CKD) versiyonunun yeni logoya sahip ilk model olacağını doğruladı . Proton şirket stratejisi üst düzey yöneticisi Yusri Yusuf’a göre, diğer (mevcut) modellere daha sonra güncellendiklerinde yeni logo takılacak.
Şirket , bayi ağını geliştirirken sekiz ay içinde beş yeni model – X70 , Saga , Iriz , Persona ve Exora RC – piyasaya sürdüğü için Proton’da yoğun bir zaman . Şirket aynı zamanda 2019 yılında şimdiye kadar çift haneli büyüme (% 36) elde eden tek büyük üretici olmaktan gurur duyuyor.
Kaynak:https://paultan.org/
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.